ما را در سایت 4) زلزله دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 3:36
اینقدری بی حوصله شدم که حتی نمیتونم برای ارائه ی فردا آماده بشم.. استاد فردا سنگِ رو یخ نکنه منو صلوااات.. :|
چرا دنیا اینقدر عجیب داره میگذره؟ یک سال پیش به اندازه ی الان آدم غمگینی نبودم.. فشاری که روی خودم حس میکنم داره اذیتم میکنه.. میشه دست مام 4) زلزله...ما را در سایت 4) زلزله دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 3:36
زلزله اومد!همون لحظه ای که داشتم درس میخوندم اومده و من نفهمیدم! به تارِ مویی بنده این عمر ما... سر چی اینقد حرص میخوریم پس؟ الان از کجا معلوم بخوابیم و صبح بیدار بشیم؟ کمتر حرص این دنیا رو بخوریم.. نه ؟ 
ما را در سایت 4) زلزله دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 3:36